מעטים בעלי העסקים והחברות שמצליחים לשרוד הרבה שנים, להרוויח ולהוביל בענף בו הם נמצאים או לפחות בשוק בו הם מצויים.
זה קורה אך ורק בזכות התמדה מיקוד ומקצועיות לאורך שנים.
חברות כמו <a href="http://www generic crestor price.trading-jerusalem.com/" target="_blank"> טרדינג ירושלים בע"מ, משרד עו"ד למברוזו ושות', מחלבת ברקנית, לובלינסקי השחזות מ-1938 או קרסו מוטורס בע"מ.
לעיתים המותג נקשר ל"לוגו" ומספיק לראותו כדי שיגיד הכל כמו נייק או פפסי.
לעיתים זה שם המשפחה כמו שטראוס או למברוזו שהפך למותג ולעיתים זה השם הפרטי, כמו שלמה –סיקסט או שלמה פלאפל משכונת הבוכרים.
גם העסק שלך יכול להפוך לכזה ומן הסתם להפוך למותג.
מיתוג – סה"כ הרגשות והתחושות של הצרכנים כלפי האדם ו/או החברה ו/או מוצריה בוודאות – לא בן לילה.
מיתוג יכול להיות חיובי וחלילה יכול להיות שלילי ומיתוג אינו זוהר מיידית ובדרך כלל אינו כבה בין לילה.
לידיעתכם לחלוטין אי אפשר לקנות מיתוג – אך בהחלט אפשר לקנות אצל המקצוענים:
פרסום במדיות נכונות, קניית גרפיקה, קניית עיצוב וכמובן אפשר לקנות שיווק והתנהלות ראוייה בעסקים שתוביל למותג רווחי.
אשמח לענות לשאלותיכם בהרחבה ב-052-5310106
זאב יקותיאל-מזון למחשבה ייעוץ ייזום ואימון עסקי ואישי