הרבה נכתב בנושא זה, אתן פה תמצית העניין.
כשבאים למכור שרות או מוצר בין אם הוא חד פעמי או לאורך זמן, לאמת בפרסום יש ערך עליון ומשמעותי בשימור ערך המותג, אמינות החברה, ושיווק טוב לאורך זמן, וכך נוצר תיאום ציפיות מועיל ויעיל לאורך שנים וזמן.
וזה מונע כל הונאה בין בשוגג ובין במתכוון.
פרסום יכול לבוא בהרבה מאוד מקומות לדוגמה: מודעה בעיתון, מודעה אינטרנטית, שלט, כיתוב על אריזה. ואפילו תפריט במסעדה:
תפריט הוא בעצם סוג של חוזה בו הבעלים מתחייב על מאפיינים ומחירים – והלקוח מצפה לחוויה מסוימת ולתשלום עבורה.
כשכותבים לגבי ריהוט: 100% עור שיהיה 100% ולא להטעות את הצרכן בכיתוב " דמוי עור"
כיום משתמשים במגוון טכניקות להטיה / הטעיה ב"פוטו שופ" או תעלולי פרסום כאלו ואחרים, זה גורם להתלהבות רגעית ולא מחזיק לאורך זמן. ויוצר אנטגוניזם כלפי המוצר ו / או החברה.
יתרה מזו המלצתי תמיד תתנו משהו שלא התחייבתם עליו, ואז הלקוח מקבל את חווית ה"וואו" .
שירות מעולה אנשים חווים בדר"כ כשקיבלו משהו שמעבר לחוזה או ההבטחה הפרסומית.
זה יכול להיות משהו פחות ערך לחלוטין, ואפילו שיחת טלפון.
ואני רוצה לסיים במשפט שמן הסתם אני חוזר עליו לא מעט, וקיבלתי מאבי ע"ה שהיה גם איש עסקים.
"כל עוד אין לדבר שיעור / פיקוח תקנה ב-10 תמכור ב-100 הרווחת 10% יופי! ☺
אבל לעולם אל תמדוד ביארד (יחי' מידה – 91.44 ס"מ) ותמכרו כמטר (100 ס"מ)"
כן בהחלט אעזור ואסייע לכם בתהליך השיווק שתמציתו:
לגרום ללקוח היקר להיפרד מכספו היקר מפז פעם אחר פעם אצלכם ולא אצל האחר!
יש דרכים מועילות יעילות ומהנות ובהחלט אמינות לשם כך איך עושים זאת? – פשוט, צרו קשר.
זאב יקותיאל –"מזון למחשבה ייעוץ ייזום ואימון עסקי ואישי"
0525310106 www.zeevy.co.il