שיווק הוא תמצית כל עסק שפשוטו :
"לגרום ללקוח היקר להיפרד מכספו היקר מפז אצלי ולא אצל האחר בשמחה"
רגע, רגע, רגע. לפני שמשקיעים אין ספור משאבים בשיווק נעצור, ננשום ונשקיע בשיווק פנים, שפירושו: הפיכת המעגלים הקרובים לנו לתומכי עסק.
הזדהות עם המוצר , הזדהות עם המקום , ולהבין שהוא קיים בכלל .
בכל מקום שתגיעו אליו בין אם אירוע פרטי משפחתי חברתי או בתור בסופר ראוי ורצוי שידעו במה אתם עוסקים איזה מוצרים אתם מספקים או שירותים אתם מוכרים ,
לעולם אי אפשר לדעת מי עומד מולך מהו מחפש או למי הוא מקושר.
במקרים רבים מאוד ילדים בגילאים שונים לא מודעים כלל במה עוסקים הוריהם –ספרו להם
שתפו אותם , אינכם יודעים באיזה בתים הם מסתובבים ומה הם שומעים !!
בני משפחה "שוברים ראש" בחיפוש אחר פתרון –והוא נמצא מול האף אצל הבן דוד..
עובדים שלכם עובדים !! לא יודעים על מגוון המוצרים שלכם או האפשרויות .
ולכן כדאי:
כל הזמן בצורה יזומה לייצור מפגשים עם העובדים לשווק את העסק שלכם לעיניהם קודם כל .
לספר להם על שינויים, על תוכניות , על רעיונות , ולהקשיב להם !
ההון האנושי שנמצא אצלכם ,קל לו ונוח לו ונחמד לו לדעת יותר על מקום העבודה שלהם לא מספיק ש"מכריחים" אותם ללבוש מדים חשוב שיבינו מי אתם ומה אתם.
בכל אירוע פרטי תמיד תישאו אתכם מארז כרטיסי ביקור-שיהיה..
בחופשות בהחלט תהנו תוך כדי יצירת קשרים ועסקים " על הדרך" .
העסקים הטובים ביותר והקשרים הטובים נרקמים מעבר "לפורמליות "
מצאתי שאני מפנה לידידי וחברי, לקוחות כי הם פשוט ספרו על עסקיהם
ושיווק פנים הוא כלי פשוט ומקדים ל" תוכנית שיווק" בהחלט אשמח שתשתפו אותי במה אתם עוסקים אולי ..אעביר לכם "לידים"
הכותב, זאב יקותיאל- יועץ ארגוני, עסקי ואישי. מלווה באדיקות מאות אנשים ועסקים עד ליעדם ומעבר.
רוצה לשבת על כוס קפב שתשפר לך את החיים? צור קשר בטלפון 052-5310106 או בטפסים באתר.