תחרויות תערוכות וירידים

מדוע להשתתף ולבקר ??!! -כי זה רלוונטי למקצועיות ולשיווק שלנו.

תערוכות תחרויות וירידים הם המקום שבו קונים ומוכרים, מציגים ומיוצגים, אוספים מידע ומשתילים מידע.
אלו הזירות היותר נעימות תוך כדי עסקים או תוך כדי הקמת עסק, 
ואלו זירות שיכולות לשנות חיים לא פחות.

דוגמא אישית – השתתפתי בתחרות בישול לפני כמה עשורים, הגעתי לגמר, אז הייתי חשב שכר בארגון ענק ועולם המזון כלל לא היה בתכנון חיי… וזה היה נקודה משמעותית שבה התחלתי לחשוב על שינוי בחיים.

שנים רבות אני משתתף בתערוכות וירידים שחלק מהם ראיתי עשרות פעמים. המוצגים חוזרים על עצמם ולכאורה אין חדש – זה לא נכון!!

בכל פעם שהייתי באירוע כזה, זה גרם לי לחשוב שוב, לתקן, לשפר לקשור קשרים חדשים, להחליף ספקים. בהחלט אירועים גם אם הם בממשק עם תחום העסק ו/או הענף שווה לבקר ולהקדיש כמה שעות מידי שנה לנושא. בחו"ל, תערוכות שוות דורשות אפילו סיור של ימים רצופים. לדוגמא – בתעשיות הקולינריה תערוכות כמו ANUGA בקלן או SIAL בפריז הם חוויות מועילות ואם מסיירים נכון גם יעילות ובהחלט הנאה היא לא בלתי נפרד ונדרש ורצוי…

לעתים באירועים אלו המעברים צפופים, מחניק, ורועש אבל ואבל גדול! הכל שווה בשביל שיחה מחכימה לדקה או שניים עם מישהו או לראות משהו.

ולמדתי:

אף פעם לא לזלזל בגודל האירוע קטן כגדול ולעולם לא להגיד כבר ראיתי הכל, שום דבר לא חדש.

לעולם לא להגיד זה יהיה משעמם, אתם – עושים את העניין.

להעיז, להופיע ולהציג וגם אם סביבך ענקי שם.

ולהתחרות גם מול "גולייתיים" למיניהם מוכשרים ככל שיהיו.

בדקות אלו שאני מקליד את המאמר לקוחה שלי – ל. ג. ממודיעין יצאה מתחרות מקדימה והגיעה להישגים שרק לפני ימים ספורים היו נראים לה רחוקים ולא מציאותיים.

ולה אני מקדיש מאמר זה. כמעט כולם התחילו בקטן / בעליית גג / במוסך / במחסן  

אם זו חברת אופנה כמו ESPRIT או יצרני הגלידה BEN &  JERRY'S או הקוסמטיקה של ESTEE LAUDER, מי שהגיע והצליח אלו לא בהכרח המוכשרים ביותר. הצליחו אלו שהתמידו והעזו ולא אמרו נואש.

אז איך מתחברים לתהליך כזה? – פשוט מתקשרים ל:

זאב יקותיאל  052-5310106  zeev-ye@zahav.net.il

מזון למחשבה ייעוץ ייזום ואימון עסקי ואישי

השארת תגובה